Komputerowe Sztuczki Strona Główna

Jak usunąć sterowniki myszy, kiedy mysz nie działa?

Przeglądając dzisiaj statystyki bloga zauważyłem, że ktoś wszedł na bloga po wpisaniu w wyszukiwarkę google hasła "jak usunąć sterowniki myszy". Hasło było napisane z błędami literowymi, więc podejrzewałem, że ktoś pisał z komórki lub smartfona i próbował rozwiązać problem ze sterownikami myszki gdyż powodowały konflikt i mysz nie działa dlatego właśnie, użytkownik korzystał z sieci mobilnej próbując rozwiązać problem. Jako, że jestem dobrym samarytaninem postanowiłem szybko zareagować i nagrałem poniższy filmik jak usunąć sterowniki myszy w windows 7 posługując się tylko samą klawiaturą. Zapraszam do obejrzenia poradnika na Youtube na naszym kanale. Obejrzyj poradnik





Zobacz też inne posty:



  1. Strona Główna




  2. Hardware


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz